Zion, Las Vegas, Death Valley, Sequoia en Yosemite - Reisverslag uit Napa, Verenigde Staten van Bianca Brands - WaarBenJij.nu Zion, Las Vegas, Death Valley, Sequoia en Yosemite - Reisverslag uit Napa, Verenigde Staten van Bianca Brands - WaarBenJij.nu

Zion, Las Vegas, Death Valley, Sequoia en Yosemite

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

17 September 2014 | Verenigde Staten, Napa

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje uit het mooie Amerika! Het is en blijft onbeschrijfelijk mooi! Sinds het laatste berichtje zijn wij in Death Valley geweest dit is en blijft bijzonder die hitte en droogte het was 117 Fahrenheit dat is rond de 48 graden, dat is net alsof je een warme föhn voelt. De dag erna zijn we naar Zion National park geweest ... Ik had nooit verwacht dat dit zooo mooi zou zijn ... Die weg er naartoe was prachtig hier liepen ook steenbokken en gelukkig konden we even stoppen voor een foto! En toen stond Las Vegas een paar dagen op het programma dit is ook erg leuk om tussen door even te doen! Die hotels zijn geweldig en papa en ik zijn samen in de Stratosphere Tower (ons hotel) naar boven geweest in de avond deze is 112 verdiepingen hoog en het uitzicht is prachtig! Ook zitten er verschillende enge atracties bovenop waar ik bijna nog niet naar durfde te kijken laat staan erin gaan. Las Vegas laten we achter ons en gaan richting Sequoia nat park waar we weer beren hebben gezien dit blijft indruk wekkend met die grote bomen. Yosemite stond hierna op het programma met de grote witte granieten bergen blijft dit indrukwekkend vooral met de meertjes en riviertjes. Gister zijn we bij een nicht van mama in Vacaville langs geweest die heeft ons meegenomen naar de jelly belly fabriek dit is iets voor Esther ... Onze jelly bean fan! Daarna zijn we een hamburger gaan eten en na een gezellive borrel in het cafe is aan deze gezellige dag een einde gekomen. Vandaag staat Napa Valley op het programma en daarna rijden we door naar San Fransisco. Bedankt voor de reacties en tot horens.

Liefs Johnny, Conny en Bianca

• 17 September 2014 - 17:36

Sandy:

Hoi lieve wereldreizigers ik zou willen dat je me in je koffer had gestopt wat een mooie dingen zien jullie toch. Gelukkig zien en lezen wij op deze manier ook wat jullie een beetje meemaken en gelukkig is er wats app veel plezier nog en kijk uit xxxxxxx sandy

• 17 September 2014 - 18:09

Cis:

hoi hoi allemaal, wat is het toch een geweldige ervaring voor jullie en mij en ons hier allemaal die mee lezen en lijkt soms wel mee beleven met jullie , ow wat benijd ik jullie ,idd wat had ik ook graag in die koffer mee gereist hahaha maar dat wisten jullie wel,
    en idd ook lang leven de whats appe dat is echt een uitvinding, zo makkelijk om ff te appe naar het verre Amerika , die ik nu met plezier gebruik en ontvang :) de foto`s zijn zo mooi wat een mooi land is het toch, geniet van Las vegas en die ene atractie daarboven pfft van z`n levensdagen ging ik er niet in hahaha maar mooi om te zien wat kan er toch veel in dat land tegenover hier dat tegenwoordige erger wordend rot Ned , heel veel plezier allemaal tot horens xxxx

• 17 September 2014 - 18:20

Inge Verkroost:

Hoi Bianca wat klinkt dat allemaal weer heerlijk.
    Ook nog aan het gokken geweest. Of stiekem in een drive in kapelletje getrouwd?
    Geniet lekker verder.
    Liefs Inge.

• 17 September 2014 - 18:46

William:

Hello dear family. Leuk en geweldig om jullie te volgen. Mooie verhalen en foto's. Big hugs

• 17 September 2014 - 18:56

Elles En François :

Hallo wereldreizigers, wat klinkt dat allemaal super en nog mooi weer ook kan niet beter zo te lezen. Hoe lang gaat dit super avontuur nog duren want ik ben een beetje de tel kwijt, weet niet meer hoe lang jullie weg blijven. Geniet er in elk geval nog van en als het zover is een hele goede reis naar huis liefs François en Elles

• 17 September 2014 - 21:57

Teun & Annette:

Hey lieve mensen, heerlijk om te lezen dat jullie zo genieten! En ga daar nog maar ff mee door want....time flies when you're having fun!
    Knuffel van ons!

• 17 September 2014 - 22:26

Esther:

Hallo lieve achterbuurtjes,
    Leuk om te lezen dat jullie het nog steeds ontzettend naar jullie zin hebben. Wat een mooie foto's trouwens van jullie bestemmingen.
    Lieverd, vind het ook super om te horen dat je trip door de USA deze keer wel super verloopt en dat je ervan geniet. Het is je zeker gegunt.
    Mis jullie nu wel hoor!!! Hele dikke kus van ons

• 17 September 2014 - 22:28

Esther:

Gegund bedoel ik whuahaha

• 18 September 2014 - 10:12

Wim En Martha:

hoi familie het ziet er echt mooi uit een mooie ervaring en zeer groot
    geniet er nog van het gaat hard groetjes van ons xxxx

• 18 September 2014 - 12:38

Oma:

hai lieve schatten ja wat n belevenis toch he en ook mooie foto,s wel fijn dat we zo wat kunnen volgen ik ben wat laat ik had deze morgen ns weer geen internet gezellig he maar goed t is weer voorbij .ik heb je weer wel fijn dat jullie zo genieten was t bij marie louis ook leuk ?enfin dat hoor ik nog wel ja nog n weekje dan komen jullie alweer terug gaat toch vlug he maar de laatste week geniet nog lekker eenmaal thuis begint de zesdaagse weer t weer is hier nog altijd goed gelukkig alleen begin ik jullie wel te missen koosje is t weekend nog bij mij geweest was gezellig ze vond mn appartement ook mooi .nou schatten tot horens dikke kus enveel liefs mama moeder oma xxxxxxxxxxxxxxxxx