van New York naar de Westkust - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Bianca Brands - WaarBenJij.nu van New York naar de Westkust - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Bianca Brands - WaarBenJij.nu

van New York naar de Westkust

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

06 September 2014 | Verenigde Staten, Laughlin

Lieve Thuisblijvers,

De laatste dagen in New York hebben we ook nog ontzettend veel gezien en gedaan. Het 9/11 memorial museum en de nieuwe One world trade center waren ook erg indrukwekkend. We zijn ook met de boot naar Staten Island geweest en hebben het Vrijheidsbeeld gezien en de prachtige Skyline van New York, hierna hebben we een wandeling over de Brooklyn Bridge gemaakt. Op dinsdag zijn we bij het Rockefeller Center naar de 70ste verdiepingen gegaan en hadden zo een mooi uitzicht op central park en het Empire state building, daarna zijn we het grote en indrukwekkende central park in gegaan en hebben we het Plaza hotel gezien waar de film Home alone is opgenomen. Op woensdag is het alweer zover we vliegen door naar de Westkust, daar aangekomen in de middag .... Hebben we de huurauto opgehaald helaas was de Chrystler 300 die ik gereserveerd had en hoopte te krijgen al weg en nu hebben we een Toyota Avalon hier zijn we meteen mee naar Venice Beach gereden en hebben heerlijk gerelaxed. Op donderdag zijnwe naar het mooie La Jolla in San Diego geweest waar lepelaars en zeehonden lagen. s'Avonds zijn we aan gekomen in het mooie Palm Springs hier hadden we een heerlijk hotel, na een goed ontbijt zijn we vrijdagochtend
Palm Springs gaan verkennen en daarna zijn we doorgereden naar ons eerste Park het Joshua Tree National Park dit was ook erg mooi en heel erg warm. Nadat we hier een paar uur hadden doorgebracht zijn we via Route 66 aangekomen in het plaatsje Laughlin wat ook wel klein Las Vegas wordt genoemd hier hebben we een heerlijk hotel waar we lekker bij Bubba Gump Shrimp boven de Collorado River hebben gegeten na een borreltje in de Bar zijn we gaan slapen en zometeen gaan we weer verder over Route 66 richting Williams! Bedankt voor jullie reacties en tot horens!!!

Liefs Johnny, Conny en Bianca

• 06 September 2014 - 19:04

Teun & Annette:

Lieve Brandsjes,

Dank voor jullie reisverslagen, zo hebben wij, tijdens ons werkende leven ook een beetje vakantiegevoel :)! GENIET met volle teugen van elkaar en de STATES!
    In afwachting van t volgende verslag een dikke kus van ons!
    Teun & Annette

• 06 September 2014 - 19:36

Elles En Francois:

Hallo wereldreizigers,

Wat fijn dat jullie het zo fijn hebben en alles zo mooi is, we genieten op deze manier met jullie mee. Geniet ervan met zijn drietjes en hopelijk blijft alles zo geweldig, we blijven jullie avonturen op de voet volgen. Heel veel liefs en we wachtte met spanning op het volgende verslag François en Elles xx en de groetjes van Ron

• 07 September 2014 - 00:07

Oma:

hai schatten fijn dat jullie t zo goed na ja zin hebben ja n goed hotel lekker eten en nog veel zien wat kun je nog meer verlangen nou ik ben blij voor jullie dus geniet zoveel je kunt en wij genieten mee als we dit allemaal lezen maar ik gun t jullie van harte hoor zo kijk ik alweer uit na t volgende berichtje en kan ik ook mee genieten schatten heel veel liefs en tot horens mama oma moeder xxxxxxxxxxxx

• 07 September 2014 - 08:04

Sandy:

Hoi wat fijn dat jullie het zo fijn hebben en wat een belevenis. Ik kijk elke keer weer uit naar jullie verslag. Geniet van deze speciale tijd met zn drietjes, xxxxxxx sandy

• 07 September 2014 - 09:56

Esther:

Hey schatjes,
    Zo te horen loopt deze keer alles op rolletjes ;)
    Fijn om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben.
    Geniet hier van jullie verhalen, dus blijf ze schrijven lieverd.
    Heel veel plezier met wat jullie vandaag gaan doen en ik hoor snel weer van je! Dikke x van ons

• 07 September 2014 - 10:29

Inge Verkroost:

Hoi reizigers,
    Ik heb de crystler 300 opgezocht. Ik vindt het erg dapper dat je daar in zou durven te reiden, wat een bakbeest. Maar ik kan me voorstellen dat je je dan een soort filmster voelt. Maar die toyata is ook geen fort ka. Daaarin voel je je een beginnende filmster.
    Veel plezier verder.
    Liefs inge

• 08 September 2014 - 12:14

Mandy Danny En Fynn:

He hallo

Geweldig om te lezen dat jullie het super naar jullie zin hebben. Geniet van jullie heerlijke vakantie!

Dikke kussen van ons

• 10 September 2014 - 11:51

William:

Ik zie dat mijn bericht niet geplaats is.
    Jammer van de prachtige Crysler. Maar de avelon is kleiner en zuiniger in gebruik. Wat een belevenissen. Nog veel plezier en dikke knuffels.

• 10 September 2014 - 12:18

Cis:

hoi hoi ff late reactie nog van me ,hartstikke leuk hoe jullie je vermaken in het verre Amerika, pffft stiekum baal ik toch nie geprobeerd in jullie koffer te kruipen hahahah
    maar geweliig zoals jullie het naar jullie zin hebben ik geniet van af mn laptop met jullie mee xxxx

Bianca

Hallo lieve thuisblijvers, Hiermee kunnen jullie het reisverslag van Johnny, Conny en Bianca vanuit Amerika volgen. Wij starten op zaterdag 30 Augustus in New York en op woensdag 3 September vliegen we door naar Los Angeles waar we onze huurauto op gaan halen, om vervolgens door de 4 Staten Califonië, Arizona, Nevada en Utah rond te gaan rijden. Ik probeer jullie op de hoogte te houden door regelmatig een reisverslag te sturen en kijk uit naar jullie reacties. Veel liefs Johnny, Conny en Bianca

Actief sinds 31 Aug. 2012