Route66, Grand Canyon, Monument Valley, Paige .... - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Bianca Brands - WaarBenJij.nu Route66, Grand Canyon, Monument Valley, Paige .... - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Bianca Brands - WaarBenJij.nu

Route66, Grand Canyon, Monument Valley, Paige ....

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

10 September 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Lieve Thuisblijvers,

Hier nog een verslagje uit het prachtige Amerika! Ondertussen hebben wij over Route66 gereden en zijn we gestopt in de plaatsjes Williams, Oatman ... Waar de ezeltjes los door het dorp heen lopen! Ook waren ze er een film aan het opnemen ... Het blijft bijzonder om hier te rijden! Daarna zijn we naar de Grand Canyon geweest .... mama heeft hier een onvergetelijke helicopter tour gemaakt! Nadat we dit achter ons hebben gelaten rijden we naar Monument Valley het weer zit helaas niet mee ... Maar gelukkig klaart het in de middag wat op! Dit deel wordt geheel gerund door de Navajo Indianen erg leuk is dit! Aangekomen in Paige regend het ... Cats and Dogs en de volgende ochtend is helaas de Antelope Canyon ivm overstroming gevaar gesloten! Wel zijn we naar the Horseshoe Bend geweest ... Dit is ook prachtig! Hierna zijn we naar Bryce Canyon gegaan, dit is echt ongelooflijk mooi! Morgen staat Zion National Park in de planning ... Bedankt voor jullie reacties en tot snel,

Liefs Johnny, Conny en Bianca

• 10 September 2014 - 07:22

Sandy:

Hoi lieve familie, jullie zijn al lekker opweg zo te lezen, en wat leuk een helikopter vlucht weet niet of ik het zou durven maar wat een beleving. De fotos staan er bij nu Bianca mooi hoor veel plezier nog. xxx sandy

• 10 September 2014 - 08:18

Oma:

goedemorgen schatten

fijn je verslagjes te horen en waar jullie alzo heen gaan wel n hele belevenis he vooral ook die helikopter vlucht in de grand Canyon jammer van die antiloop canyon maar niks aan te doen leuk ook van die foto,s trouwens mooie foto van ons muis was wel klimmen zeker . en t weer zit niet mee jammer hopelijk word t snel wat beter ik zal voor jullie duimen nou schatten nog veel plezier en geniet ervan hier is alles goed dus geen zorgen dikke knuffel van mij oma mama moeder xxxxxxxxxx

• 10 September 2014 - 09:49

Wim En Martha:

het is een héle belevenis dat is zeker genieten gr xxxxx

• 10 September 2014 - 09:55

Wim En Martha:

hoi is iets langer als de a2 en rustiger gr

• 10 September 2014 - 11:40

William:

Ach lieve familie, dank. Knap hoor van je moeder om mee te vliegen in een heli. Jij bent aan de grond gebleven om verslag te maken. Mooie foto's

• 10 September 2014 - 11:42

William:

Wat een prachtige meditatie plek heb je gevonden. Super

• 10 September 2014 - 12:28

Cis:

mooi hoor de foto`s , je moeder in de helicopter dapper dat ze het deed en een ongeloofelijk ervaring Conny !

pske aan Conny thanks ben er erg blij mee xxx

nou tot de volgende verslag groetjes en geniet ervan xxx

• 10 September 2014 - 17:05

François En Elles :

Wow, wat een ervaring moet dat zijn, zat je echt zo hoog op de rand van die rots Bianca of zit er een klein trucje achter, en jij Conny met de helicopters op pad cool hoor, geniet er nog lekker van dan genieten wij weer van jullie verhalen en foto's. Groetjes, xxxx

• 10 September 2014 - 22:36

Petra Wim:

hallo drie avonturiers wat heerlijk om te lezen dat jullie zo genieten wauw wat een belevenissen al gehad en dan komen er nog twee weken ben gezond jarloers schatten laat het goed door werken dat de wereld zo mooie is en wat fijn dat jullie dat zo beleven ik zou zeggen de groetjes en tot het volgende verslag xxx

• 10 September 2014 - 23:59

Jeanne:

Dag lieverds, Wat een enorme ervaring toch in die natuur.

Heerlijk omm jullie zo te mogen volgen.

Dikke knuffel vanuit Den Bosch xxxxxx

• 16 September 2014 - 14:34

Rosina:

Wauw erg mooi en zeker een hele ervaring.
    geniet nogvan jullie vakantie en tot snel.
    dikke kus van Alissa en Enora
    En papa en mama

Bianca

Hallo lieve thuisblijvers, Hiermee kunnen jullie het reisverslag van Johnny, Conny en Bianca vanuit Amerika volgen. Wij starten op zaterdag 30 Augustus in New York en op woensdag 3 September vliegen we door naar Los Angeles waar we onze huurauto op gaan halen, om vervolgens door de 4 Staten Califonië, Arizona, Nevada en Utah rond te gaan rijden. Ik probeer jullie op de hoogte te houden door regelmatig een reisverslag te sturen en kijk uit naar jullie reacties. Veel liefs Johnny, Conny en Bianca

Actief sinds 31 Aug. 2012