Het is bijna zover!!!! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Bianca Brands - WaarBenJij.nu Het is bijna zover!!!! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Bianca Brands - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!!!!

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

29 Augustus 2014 | Nederland, Schiphol

Lieve Familie en Vrienden,

Morgen is het zover, dan gaat ons Amerika avontuur beginnen!
Vanavond gaan we nog de laatste dingen pakken en voorbereiden zodat we morgenvroeg om 08.30 uur in de auto kunnen stappen.
Om half 2 vliegen we vanuit Schiphol in 8uur tijd naar JFK in New York. Hier is het 6 uur vroeger dus landen we daar om 15.30 uur New Yorkse tijd :-) dan kunnen we voor pap z'n verjaardag nog een gezellig avondje op Time Square gaan rondbrengen en onze ogen uitkijken. Zondag staat het Empire State Building op het programma en in de avond de Musical The Lion King op Broadway. Ik probeer jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden en ben ook benieuwd naar jullie reacties! Tot snel

Liefs Johnny, Conny en Bianca

• 29 Augustus 2014 - 22:09

Carolien:

Wij wensen jullie een super vakantie toe. Geniet van elkaar en de Amerikaanse gastvrijheid. Dikke knuffel van ons 4 tjes

• 29 Augustus 2014 - 23:20

Conny:

Lieve schat we hebben er heel veel zin in we maken er een geweldige reis van oke! Liefs papa en mama

• 30 Augustus 2014 - 02:13

Fleur:

Heeeel veel plezier met z'n allen!!
    Geniet ervan!!
    X
    Fleur

• 30 Augustus 2014 - 08:26

William:

Uitzwaaien doe ik nu vanuit mijn bureaustoel. Het liefs doe in vanuit het vertrekhal natuurlijk. Veel plezier en geniet ervan. Dikke knuffels

• 30 Augustus 2014 - 08:26

Jeanne Stolzenbach:

Dikke kus voor jullie drietjes!!!
    Wij denken aan jullie lieverdsxxxxxx

• 30 Augustus 2014 - 08:46

Inge:

Its up to you, New York New York !!!!!!!!
    Ga lekker genieten. inge.

• 30 Augustus 2014 - 09:50

Teun & Annette:

John PROFICIAT en een hele goede reis jullie 3tjes! ENJOY THE STATES, XXX

• 30 Augustus 2014 - 10:07

Marika:

Geniet van en met elkaar! John van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    We kijken uit naar het reisverslag. Veel plezier xx

• 30 Augustus 2014 - 10:32

Cis:

vanmorgen jullie uitgezwaaid voor jullie avontuur in het verre Amerika, ik wens jullie ook een leuk begin in new York en de verjaardag van je pap ook te vieren, dat alleen al poehee john, wat een leuke ervaring is dat ,wens jullie allle 3kes de tijd van je leven oftewel
    The Time of youre live for all of you ,
    kon nie in de koffer dus nu in gedachten bij jullie geniet ervan !
    liefs Cis xxx

• 30 Augustus 2014 - 11:01

Elles En François :

Hai, zitten jullie nu bij Starbucks aan de koffie op Schiphol? No 2 1/2 uur en dan gaat de grote reis beginnen geniet ervan en vanavond het bijzonderste verjaardagsfeestje van je leven John, dat gebeurt waarschijnlijk nooit meer. Veel liefs en een fijne vlucht François en Elles xxx

• 30 Augustus 2014 - 11:09

Marida En Fony:

Hallo Amerikaantjes !
    Dat worden enkele weekjes genieten ! Maak maar genoeg foto's zodat wij jullie belevenissen kunnen volgen !
    En ... aan de jarige van vandaag : hieperdepiep Hoera !
    We will drink something when you are back !!!
    En ... voorzichtig zijn hé !
    Tot over een dikke maand !
    Marida en Fony

• 30 Augustus 2014 - 21:03

Rosina:

Lieve schatten heel veel plezier en geniet ervan met zn 3tjes. Dikke kus en knuffel Jan Rosina Alissa Enora

• 30 Augustus 2014 - 21:05

Rosina:

En.... Lang zal hij leven lang zal hij leven in de gloria hieperdepiep HOERA. Fijne verjaardag

• 31 Augustus 2014 - 08:27

Oma:

hai lieve schatten ja al in Amerika wat gaat t toch vlug .nou genieten schatten zoveel je kunt .johnny jij
    ook nog ns proficiat met je verjaardag want ik had je gister aan de tel gemist . dikke knuffel van mij xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 31 Augustus 2014 - 08:59

Oma:

goedemorgen schatten en hebben jullie n geweldige avond gehad op John zn verjaardag ja moet haast wel he enfin dat hoor ik nog wel van jullie hier gaat ook alles zn gangetje was alleen t weer maar wat beter bij jullie zal t beter zijn denk ik hopelijk hebben jullie goed geslapen na zo n bewogen dag en kunnen jullie er vandaag weer tegenaan kijk wel goed uit samen en nog veel plezier vooral op Broadway vanavond lijkt me fantastisch schatten heel veel liefs en tot de volgende oh en kleintje let goed op die oudjes he ha ha xxxxxxxxxxxxx

• 31 Augustus 2014 - 10:14

Mandy Danny En Fynn:

Lieverds heel veel plezier en alvast een hele fijne verjaardag!
    Dikke kussen van ons

• 31 Augustus 2014 - 11:59

Wim Cremers:

een fijne vakantie geniet er van gr

Bianca

Hallo lieve thuisblijvers, Hiermee kunnen jullie het reisverslag van Johnny, Conny en Bianca vanuit Amerika volgen. Wij starten op zaterdag 30 Augustus in New York en op woensdag 3 September vliegen we door naar Los Angeles waar we onze huurauto op gaan halen, om vervolgens door de 4 Staten Califonië, Arizona, Nevada en Utah rond te gaan rijden. Ik probeer jullie op de hoogte te houden door regelmatig een reisverslag te sturen en kijk uit naar jullie reacties. Veel liefs Johnny, Conny en Bianca

Actief sinds 31 Aug. 2012